clip_image002

Mergeam cu maşina cu soţul meu pe strada … şi am rămas pur şi simplu fără cuvinte pentru cîteva minute. Soţul meu speriat de reacţia mea a crezut că ceva s-a întîmplat.

Se întîmplase… ceva cu societatea noastră! Sfinţenia şi puritatea e pe cale de dispariţie.

Pe această stradă am văzut un panou amoral al unui club  de noapte. Avea un nume indignant pentru societatea noastră, care s-a declarat creştină. „Club Rai”, aşa se numeşte clubul care promovează imoralitatea. Acest panou care m-a indignat şi îndurerat în acelaş timp se află în plină stradă, în văzul tuturor. Mă gîndeam ce s-ar fi întîmplat dacă aş fi trecut cu fiul meu pe acolo şi cum i-aş fi putut explica de ce tante era fără îmbrăcăminte pe ea.(Pentrucă pe cealaltă parte era un panou cu totul indecent. Nu l-am pus ca să nu fim noi cei ce promăvăm indecenţa) Aş fi fost nevoită să traversez strada repede ca să nu-l fac pe el să privească lucrurile acestea indecente. Mă întreb de ce oare libertatea acestora de a-şi promova urgiile sexuale ar trebui să-mi priveze libertatea mea de a trăi după principiile Sfintelor Scripturi? De ce eu ar trebui să întorc privirea, sau să nu pot merge pe anumite străzi ale capitalei?

Relaţiile sexuale sunt ceva intim şi nicidecum nu se expun în văzul tuturor. Dacă cineva a decis să ducă o viaţă imorală, este decizia acestuia şi îşi va suporta consecinţele, care nu vor întîrzia cu siguranţă. Dar de ce eu şi familia mea trebuie să fim forţaţi să privim la aceste panouri indecente? Mulţi vor spune:”Nu privi! Nu te obligă nimeni să o faci.” Dar erau în plină stradă, enorm de mari şi extrem de vulgare. Nu am stat să le admir, ci a fost nevoie de o milisecundă, cît am trecut cu maşina. Dacă pe mine ca femeie m-a indignat vulgaritatea acestora, mă întreb cum se simte un bărbat trecînd pe acea stradă. Cu siguranţă atras! Şi cel mai periculos că poate fi atras în căpcana aceasta a păcatului.

Dar ascultaţi ce zice înţeleptul Solomon fiului său:

20 Fiule, păzeşte sfaturile tatălui tău, şi nu lepăda învăţătura mamei tale: 21 leagă-le necurmat la inimă, atîrnă-le de gît. 22 Ele te vor însoţi în mersul tău, te vor păzi în pat, şi îţi vor vorbi la deşteptare! 23 Căci sfatul este o candelă, învăţătura este o lumină, iar îndemnul şi mustrarea sînt calea vieţii. 24 Ele te vor feri de femeia stricată, de limba ademenitoare a celei străine.”

Nu promova imoralitatea! Aceasta te va face să ajungi rău. Fugi de păcat! Sfînta Scriptură, Biblia, adevărata înţelepciune, te învaţă cum să nu cazi în aceste capcane şi ce atitudine să iai.

Nu accepta imoralitatea ce se promovează la toate colţurile şi fă tot ce ţine de tine ca să o stopezi.

Urmează exemplul nostru şi scrie o petiţie pe adresa primăriei ca să fie date jos aceste panouri imorale ale acestui club, cît şi toate panourile indecente din oraş.

Nepăsarea ta te va costa viitorul copiilor tăi!