IMG_0445 În dimineaţa zilei de 27 August împreună cu Adi (fiul nostru) am fost martori la evenimentul depunerii de flori  la monumentul lui Ştefan cel Mare, de către deputaţii parlamentului 90. Pentrucă ne grăbeam, am reuşi fugitiv să-i povestesc despre marele domnitor al ţării noastre. Atît de repede a fost totul, încît lui i s-a părut că Ştefan cel Mare ţine în mînă nu o cruce, ci o floare.  
După masă
împreună cu toată familia am ieşit în Piaţa Marii Adunări Naţionale ca să sărbătorim ziua independeţei. Cît am stat în piaţă, Adal întruna ne spunea că vrea să mai meargă o dată la “nenea acela care stă cu floarea în sus”. Am mai mers o dată la monumentul lui Ştefan cel Mare şi din nou i-am povestit despre acest mare domnitor al ţării noastre. Cînd eram deja în drum spre casă, Adal încă se mai gîndea la “nenea care stă cu floarea în sus”. Şi deodată zice:

– Eiiii da mie îmi pare că nenea acela s-a săturat să stea numai  acolo sus. El trebuie să se ducă acasă că va veni o ploaie şi îl va ploua pe cap, pe nas, pe umeri şi pe maiou…!

Uite aşa fiul nostru se îngrijeşte de marii domnitori din istoria ţării noastre!