Duminica trecută împreună cu soţia mea Oxana, am avut posibilitatea şi bucuria de  a mă afla în Biserca din satul meu de baştină, Bălceana. Fraţii de acolo m-au invitat să fac un seminar de studiu Biblic inductiv cu ei. Deşi este o biserică micuţă unde majoritatea sunt bătrîni, totuşi, aceşti oameni în frunte cu păstorul bisericii, fratele Andrei Guştiuc, au studiat cu o mare rîvnă Cuvântul lui Dumnezeu.Am studiat toţi împreună un studiu foarte interesant şi captivant, după calendarul alcătuit de învăţătorii şi mentorii mei,  sora Mia şi fratele Costel Oglice, cu tema “Omul după inima lui Dumnezeu, împlineşte voia Lui”. Este un curs de studiu Biblic, sub formă de calendar, unde studiu este preconizeat zilnic pe durata unui an întreg. M-a atins la inimă cînd după ce am terminat studiu Biblic, un frate s-a rugat astfel: “Doamne, Tu vezi că eu aproape nu mai pot vedea… dar terog din toată inima să mă ajuţi să văd măcar ca să pot să continui să studiez Cuvîntul Tău şi acest studiu minunat”.

Fraţii şi surorile din Biserica din Bălceana s-au aprins foarte mult în dorinţa lor de a studia Cuvîntul Lui Dumnezeu. Şi mare mi-a fost bucuria cînd toţi ei au ales să procure calendarele de studiu ca să poată continua  singuri.
După studiu, am avut posibilitate să discutăm mai mult şi cu păstorul şi fraţii din Biserică. Am planificat ca în viitorul apropiat, să invităm echipa de la şcoala creştină de compiutere, “ScriptTehInfo”, ca să predea un seminar de informatică şi Biblie în sat.
De asemenea am avut posibilitatea să îi invit pe fraţii şi surorile de acolo,  la sesiunea de studiu Biblic Inductiv “Homiletica” pe care o voi preda din data de 2-15 Sptembrie, în incinta Bisericii Golgota. 
Am transmis şi salutul Bisericii noastre “Bunavestirea” din Chişinău, unde păstor şi lider este învăţătorul şi mentorul meu Vasile Filat.
La sfîrşit le-am dat la toţi şi cîte o ediţie a ziarului” Liber”şi i-am motivat pe toţi să se aboneze la acest ziar.

Dumnezeu să binecuvinteze Biserica din Bălceana cu o creştere continuă, atît la număr cît şi pe plan spiritual. Iar pe noi să ne ajute Dumnezeu şi să ne folosească ca să fim nişte instrumente vii în mâna Lui  pentru a încuraja şi binecuvînta pe  cît mai mulţi fraţi şi surori din ţara noastră şi din lumea întreagă.