Tentiuic Wedding 0892

Cine găseşte o nevastă bună, găseşte fericirea; este un har pe care -l capătă dela Domnul.(Proverbe 18:22)

Astăzi se împlinesc 5 ani de la ziua nunţii noastre. Cu bucurie nespusă îmi amintesc de acea zi şi privind  în urmă nu-mi vine să cred ca au trecut deja 5 ani.

      Tentiuic Wedding 016

La 7 August 2004, în faţa martorilor văzuţi şi nevăzuţi am încheiat un legămînt de căsătorie cu preaiubita mea soţie.

Tentiuic Wedding 107 Astfel Dumnezeu ne-a binecuvîntat cu o familie deoseibită şi aceşti 5 ani de căsătorie au fost 5 ani de vis. Un vis care a devenit realitate!
Mulţumesc lui Dumnezeu pentru că a binecuvintat familia noastră şi împreună am putut să-L slujim din toată inima în toţi aceşti ani. Fiind pe cîmpul de misiune, am putut să ne cunoaştem cel mai bine şi să învăţăm să depindem unul de celălalt.  Luna noastră de miere, am petrecut-o chiar pe cîmpul Evangheliei, într-o ţară care nu te prea poţi bucura de confort şi dezvoltare economică. Totuşi noi am putut să ne bucurăm  din plin de Domnul şi unul de altul. Şi defapt, luna noastră de miere continuă şi astăzi.
Vreau să mulţumesc soţiei mele scumpe, care  mi-a transformat viaţa într-o poveste de dragoste, poveste care a devenit realitate. Împreuna cu ea am învăţat cum să ne bucurăm şi cum să trecem prin încercările şi primejdiile vieţii. Dar în toate circumstantele, ea mi-a fost şi-mi este un adevărat sprijin şi ajutor de la Domnul. Privind la ea nu pot să nu-mi amintesc de cuvintele Domnului nostru Dumnezeu care spun:

Casa şi averea le moştenim dela părinţi, dar o nevastă pricepută este un dar dela Domnul. (Proverbe 19:14)

Calmul, echilibrul, curajul şi rîvna soţiei mele pentru Domnul Isus Hrisots, îmi dau mie aripi şi mă încurajează ca şi mai mult să-mi pun viaţa la picioarele Lui.

Mulţumesc şi celor care mi-au stat în faţă ca şi exemple vii  prin casnicia lor. Este vorba de învăţătorii mei scumpi şi dragi, Vasile cu Anastasia Filat şi sora Mia cu fratele Costel Oglice. Aceşti oameni prin exemplul lor, m-au ajutat să-mi formez o bună imagine şi înţelegere a ceea cum trebuie să fie o familie ce reflectează  imaginea relaţiei dintre Domnul Isus şi Biserica Sa.  Oamenii aceştia m-au învăţat şi din Scripturi cu privire la o relaţie de căsătorie după voia Lui Dumnezeu, dar todeauna învăţătura lor a mers mînă în mînă cu faptele.

Dumnezeu să fie slăvit pentru toate lucrurle frumoase pe care le aduce El în viaţa noastră.