Am găsist astăzi pe portalul prietenilor mei Andrieş şi Ala Talmazan acest video cutremurător despre felul rapid cum Islamul înaintează în lumea întreagă. Creştinii de mult, au început să trăiască într-o lume a lor, fiindu-le comod între pereţii Bisericilor lor, în familiile  lor şi parcă nu am mai vrea ca nimeni să ne fure acest comfort. Dragul meu, priveşte acest video şi vezi cu cîtă rapiditate se răspîndeşte astăzi sub ochii noştri religia Islamică. În mai puţin de 50 de ani, Europa are toate şansele să devină o ţară musulmană. În mai puţin de 50 de ani, întunerucul poate să domnească deplin în Europa. Ce faci tu dragul meu pentru al stopa? Ţii comod să mergi doar Duminica la Biserică şi apoi repejor înapoi acasă? Ţii comod să ştii doar că te numeşti creştin?  Roagăte chiar acum Domnului să îţi arate ţie personal, ce vrea El de la tine să faci aşa ca lumea în care trăim să fie alta.