Ieri împreună cu o echipă de credincioşi de la Biserica “Bunavestire” am fost în regiunea spitalului republican ca să împărţim Ziarul Liber.  Am reuşit să dăm ziarul aproape la fiecare bolnav care stă la momentul actual şi se tratează în spital. Ni s-au bucurat nespus de mult inimile să vedem cum oamenii cu lacrimi în ochi aşteptau Ziarul nostru. Alţii fiind atît de dornici de a vorbi cu cineva, ne rugau  să ne aşezăm şi  să mai stăm de vorbă cu ei. Dacă ar fi să numerotăm cu 100 %  numărul oamenilor cu care am avut posibilitatea să discutăm ieri,  cred că 98% au primit cu cea mai mare plăcere ziarul, şi ne-au mulţumit pentru el.

Image125M-am bucurat că fiul meu Adi, s-a aratat foarte entuziasmat de ideia de a merge şi să împărţim ziarul. El a fost împreună cu noi la împărţit ziarul. 

Image128

Vă amintim că Ziarul Liber este un ziar care promovează valori sănătoase şi morale într-o societate care se pare că vrea să ne arate contrariul. Ziarul dezbate foarte multe subiecte actuale din perspectiva Bibliei. Astfel toţi cititorii prin intermediul ziarului, află multe răspunsuri la întrebările care îi frămîntă de mult.

Ziarul Liber poate fi procurat la orice chioşc din Chişinău sau la oficiul poştal, în fiecare zi de marţi.