– Fiule, aş vrea să vii să lucrăm împreună. Mi-ar plăcea aşa de mult să lucrăm în echipă. Am putea face lucruri minunate împreună!

– Păiii …. eu am avut alte planuri. Aş vrea să mă căsătoresc mai întîi, să-mi fac o casă, să-mi cumpăr o maşină. Dacă aş merge cu Tine e posibil să nu am toate acestea. Nu ştiu dacă sunt pregătit. Nu voi putea face faţă.

– Scumpule, nu am zis că vei lucra singur. Vom lucra împreună. Tatăl şi fiul vor face lucruri mari!

– Mmm… aceasta implică aşa de multă jertfă. E prea greu!

– Preaiubitule, am crezut că te vei simţi onorat de invitaţia mea. Te iubesc prea mult ca să te forţez. Voi merge la altcineva, la copii Mei care sunt gata să-mi slujească. Mulţi dintre ei abia aşteaptă să facă ceva pentru Mine.  Îi voi chema pe ei. Sunt sigur că  vor considera invitaţia mea ca pe o onoare. Îmi pare rău pentru tine că  încă nu ai înţeles valorile adevărate şi nu te-ai învăţat să le preţuieşti. Totuşi, te iubesc şi poate într-o zi vei dori şi tu să-mi slujeşti ca să-mi arăţi dragostea ta faţă de Mine.