2008_11_30_2008.11.30_Alegeri_Vilnius Astăzi 5 Aprilie intrăm pe ultima sută de metri în campania electorală. Ce nu aş fi dat ca să fiu şi eu acasă în această zi importantă din istoria ţării noastre… Dar sunt alături de toţi cei care îşi vor face timp astăzi şi vor merge la aceste alegeri. Mă rog ca Dumnzeu să mişte inimile oamenilor şi ei să facă alegeri corecte, care mai apoi întreaga ţară va avea de cîştigat . Mă rog şi pentru cei indiferenţi cărora nu le mai pasă de viitorul naţiunii noasre, care stau acăsă şi nu vor să iasă la vot. Mă rog ca Domnul să le mişte inima şi să iasă în aceasta zi şi să dea un vot decisiv.
Dar cel mai mult mă rog ca oamenii să fii treji la minte, şi să nu dea în nici un caz votul său pentru Partitul Comuniştilor, a căror doctrină este contrară cu acea a Bibliei. Partit care a persecutat Biserica foarte mult în istorie, de aceea nu putem să ne dăm votul pentru ei. O altă rugăciune, este ca oamenii să nu voteze pentru partidul lui Braghiş. Care deschis şi fără nici un pic de ruşine, a declarat că partidul lui va susţine public pe homosexuali. Doamne fereştene de astfel de oameni şi binecuvinteazăne Tu Doamne cu oameni integri şi temători de Tine şi de Cuvântul Tău. Omeni care vor scoate ţara noastră din impasul imoralităţii şi a sărăciei. 

Aşa să ne ajute Dumnezeu!