Recent am citit pe blogul prietenului meu Radu Blendarencu nişte comentarii lăsate de femei convertite la Islam. Am fost foarte surprins de gindirea lor… Sunt de acord că unele cred aşa din cauza că au ajuns unde au ajuns şi deja trebuie să-şi justifice aflarea lor acolo. Dar cel mai tare m-a întristat gindirea multor fete tinere, care doresc să se convertească la Islam. Pentreu ele voi pune acest filmulets scurt care  defapt arată adevarata realitate  a femeilor în lumea Islamului.

Poate vei zice că am ales cele mai dure scene. Bine hai atunci să privim aici, ce învaţă liderii islamişti despre femeie. Dacă înţelegi limba Engleză priveşte şi trage concluzii. Lucrurile de mai jos, nu le spun eu, ci le spune un preot credincios islamist.

Aici este diferenţa. Nicăieri în Biblie nu găsim învăţături cu privire la cum să ne supunem soţiile. Ba dimpotrivă, Sfînta Scriptură ne învaţă cum să ne iubim soţiile şi să cîştigăm supunerea lor printr-o dragoste fără condiţii.
Ce alegi tu astăzi? Să fii supusă cu forţa sau cu dragostea lui Dumnezeu?